Стратегије мерења дужине на предшколском узрасту
Резиме: Мерење дужине представља саставни део свакодневног живота. Разумевање поступка мерења дужине доприноси концептуалном разумевању мерења које укључује и мерење површине и запремине. Мерење, а тиме и мерење дужине је један од појмова који повезује математику не само са свакодневним животом, већ и са другим математичким областима као што су геометрија, бројеви, статистика. О значају разумевања и развијања појма мерења дужине говори и чињеница да је саставни и веома важан део појединих курикулума који се тичу предшколског образовања и васпитања. Разуме се, мерење дужине на предшколском узрасту подразумева процесе, стратегије и мерне инструменте који су прилагођени развојном нивоу деце тог узраста. У раду су дате теоријско-mетодичке основе мерења дужине, развојне теорије мерења дужине, као и систематичан преглед стратегија мерења дужине које се користе на предшколском узрасту.
srpski
2022
© All rights reserved
Кључне речи: стратегије мерења дужине, развојни пут мерења, предшколски узраст