Naslov (srp)

Етика оглашавања путем интернета

Autor

Ljubičić, Dušan. 1961-

Doprinosi

Orlić, Ranko, 1953-
Milosavljević, Gordana, 1951-
Radosavljević, Ivan, 1950-

Opis (srp)

Етика оглашавања, од почетака развоја робно-новчаних односа, представља предоминантан предмет занимања не само учесника пословних трансакција већ и теоретичара сваке врсте. Дисертација прати развој етике оглашавања, као и критике које су јој током времена упућиване. Посебно је то обрађено у поглављима која се односе на погледе на оглашавање који су обележили постмодерну, као и на утицај глобализације и појаве Интернета на оглашавање. Појава Интернета додала је нови квалитет етици оглашавања. Од једносмерне комуникације, у којој су потрошачи били пасивни примаоци порука, што је омогућавало преваре сваке врсте и етику оглашавања, па и читав маркетинг, стављало на стуб срама укупне јавности, етика оглашавања, захваљујући Интернету, постаје све више двосмерна комуникација у којој потрошач постаје активни учесник и својом креативношћу и жељама доприноси побољшању етике оглашавања и моралности читавог пословног система. Истраживање које је обављено потврдило је ову тезу.

Opis (srp)

Društvene nauke / Odnosi s javnošću Social sciences / Public relations Datum odbrane: 07.05.2015.

Opis (eng)

From the beginning of market relations, advertising ethics is predominant subject of interest not only of business practitioners but theorists of any kind too. Thesis follows development of advertising ethics, as well as critics addressed to it through time. It has been specially done in the chapters that consider views on advertising which marked postmodernity, as well as the impact of globalization and Internet on advertising. Internet has added new quality to advertising. From one-way communication, in which consumers were passive recipients of messages, that was enabling deceptions of any kind and brought to advertising ethics and the whole marketing condemnation of public, advertising ethics, due to Internet, more and more is becoming two-way communication in which consumer transforms himself/herself into active participant and improves advertising ethics and morality of the whole business system by his/her creativity and desires. Research that has been done confirmed this thesis.

Jezik

srpski

Datum

2014

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 2.0 Austria License.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode

Predmet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Menadžersko delovanje

Internet, e-business, marketing, advertising, ethics

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Menadžersko delovanje

интернет, електронско пословање, маркетинг, оглашавање, етика