Naslov (srp)

Модел учења кроз игру заснован на Интернету интелигентних уређаја : докторска дисертација

Autor

Petrović, Luka, 1993-

Doprinosi

Barać, Dušan, 1983-
Bojković, Nataša, 1971-
Radenković, Božidar, 1958-
Lazarević, Saša, 1967-
Bogdanović, Zorica, 1979-
Savić, Dušan S., 1979-

Opis (eng)

The subject of this dissertation is the development of a game-based learning model based on theInternet of Things (IoT). The main problem discussed in the dissertation is to investigate thepossibility of implementing a game-based learning model in an interactive educational environmentthat will increase student interest and enhance learning outcomes. The developed model will bebased on ubiquitous computing technologies and integration of IoT, mobile and augmented realitytechnologies.The dissertation introduced a game-based learning model based on the Internet of things. Thestructure of the model consists of the educational game model, the smart environment model, andthe game administration system. The proposed model integrates with existing components of theeducational infrastructure. As part of the model evaluation, testing and measurement of relevantparameters that affect the effectiveness of the proposed model was carried out. A game-basedlearning model based on the Internet of things was implemented at the Department of E-Business atthe Faculty of Organizational Sciences in Belgrade, University of Belgrade.

Opis (srp)

Предмет истраживања докторске дисертације је развој модела учења кроз игру заснованог наинтернету интелигентних уређаја (енг. Internet of Things, IoT). Централни проблем који јеразматран у докторској дисертацији је испитивање могућности имплементације модела учењакроз игру у интерактивном образовном окружењу са циљем да се повећа интересовањестудената и унапреде исходи учења. Развијени модел заснива се на интеграцији технологијасвеприсутног рачунарства и интеграцији IoT-а, мобилних и технологија проширенестварности.У докторској дисертацији представљен је модел учења кроз игру заснован на интернетуинтелигентних уређаја. Структуру модела чини модел едукативне игре, модел паметногокружења и модел система управљање едукативном игром. Предложени модел интегрише сеса постојећим компонентама образовне инфраструктуре. У оквиру евалуације моделареализовано је тестирање и мерење релевантних параметара који утичу на ефикасностпредложеног модела. Модел учења кроз игру заснован на интернету интелигентних уређаја јеимплементиран у наставним процесима у оквиру Катедре за електронско пословање наФакултету организационих наука у Београду Универзитета у Београду.

Opis (srp)

Информациони системи и технологије - Електронско пословање / nformation Systems and Technologies - E-business Datum odbrane: 02.10.2023.

Jezik

srpski

Datum

2023

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC 3.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno 3.0 Austria License.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/at/legalcode

Predmet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Računarska tehnika. Informaciona tehnologija

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Obrazovanje kroz praktične aktivnosti

edutainment, Internet of Things, mobile technologies, augmented reality, smart learning environments

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Računarska tehnika. Informaciona tehnologija

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Obrazovanje kroz praktične aktivnosti

учење кроз игру, интернет интелигентних уређаја, мобилни уређаји, проширена стварност, паметна окружења за игру