Naslov (srp)

Искуства учитеља о предностима и недостацима коришћења гугл учионицe

Autor

Бујишић, Љиљана
Мишчевић, Гордана

Publisher

Београд : Универзитет, Учитељски факултет

Opis (srp)

Апстракт: Процес постепене трансформације образовног система уз примену савремених информационо-комуникационих технологија у настави присутан је у целом свету. У настојањима да се настав- ницима пружи подршка у ефикасној интеграцији технологије, ра- звијани су и критиковани различити модели попут SAMR, TPACK, RAT и други. Гугл учионица је једна од најчешће коришћених образовних платформи за учење на даљину током пандемије вируса корона у нашој средини. Циљ истраживања односи се на сагледавање искустава и миш- љења учитеља о реализацији дела наставе посредством Гугл учионице. Квалитативна анализа прикупљених података о искуствима учитеља током коришћења образовне платформе Гугл учионица, као и њеним предностима и недостацима, подразумевала је категорисање одговора на питања отвореног типа. Добијени резултати указују да су учитељи, након почетног осећања несигурности услед брзог преласка на нов начин рада веома брзо успели да се прилагоде и осете задовољство при коришћењу наведене платформе. Функционалност и лаку доступ- ност материјала ученицима за рад сматрају основним добрим стра- нама, док је највећи проблем недостатак опреме и веза са интернетом. Већина испитаника би се у будућем раду поново определила за Гугл учионицу. Поред уочавања добрих страна коришћења Гугл учионице, постоји потреба учитеља за додатним усавршавањем за коришћење различитих платформи онлајн-подучавања. Даљим истраживањима би требало сагледати искуство ученика са коришћењем Гугл учионице.

Jezik

srpski

Datum

2023

Licenca

© All rights reserved

Predmet

Кључне речи: Гугл учионица, учитељ, искуство, образовна платформа.

Deo kolekcije (1)

o:25609 Факултет за образовање учитеља и васпитача Уни...