Uloga novih medija u nastavi likovne kulture u gimnaziji : doktorska disertacija
Rezime: Likovno/vizuelno obrazovanje učestvuje u konstituisanju opšteg obrazovanja i formiranju kulture savremenog čoveka. Obrazovno-vaspitni sadržaji likovnih i vizuelnih umet-nosti obuhvaćeni su kurikulumom za srednjoškolsko obrazovanje. Nastavni planovi i programi predmeta Likovna kultura su posebno koncipirani za gimnazije kao škole, čiji su sadržaji ori-jentisani prema likovnim umetnostima u kontekstu istorije umetnosti i tradicionalnom nasleđu. Nastavni planovi i programi za predmet Likovna kultura za gimnazije, oblikovani su posebno za sva usmerenja državnih gimnazija u Srbiji: opšte i prirodno-matematičko usmerenje, druš-tveni smer i gimnazije filološko-jezičkeorijentacije čija je struktura programa skoro identična, dok se razlike uočavaju u planiranom fondu časova, prema četvorogodišnjem gimnazijskom obrazovanju. Razvojem savremenih tehnologija i novih medija nastava...
Summary: Art/visual education is involved in the constitution of general education and the creation of the culture of a modern man. The educational content of visual and finearts are included in the curriculum of secondary school education. The curriculum and the subject program of finearts are specially developed for grammar schools as educational institutions and its contents is oriented towards finearts in terms of history of art and traditional heritage. Curriculum and the programs for the subject of finearts for grammar schools are created to suit the needs of all the courses of grammar schools in Serbia: the general course, the science-math-
srpski
2017
© All rights reserved
Keywords: grammar schools, fine/visualarts, curriculum and teaching programmes, new media, the subject of Fine Arts
Ključne reči: gimnazije, likovne/vizuelne umetnosti, nastavni planovi i programi, novi mediji, predmet Likovna kultura.