Naslov (srp)

Унапређење модела маркетиншких комуникација у контексту дигиталне софистицираности генерације ипсилон

Autor

Vukmirović, Valentina, 1991-

Doprinosi

Kostić-Stanković, Milica, 1971-
Rakita, Branko, 1955-
Štavljanin, Velimir, 1974-

Opis (eng)

UDK=004(043.3)

Opis (srp)

UDK=339.138(043.3)

Opis (srp)

Društvene nauke / Marketing Social sciences / marketing Datum odbrane: 11.09.2021.

Jezik

srpski

Datum

2021

Licenca

© All rights reserved

Predmet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Marketing

Marketing communication models, Improvement, Digital sophistication of the auditorium, Generation Y in Serbia.

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Marketing

модели маркетиншке комуникације, унапређење, дигитална софистицираност аудиторијума, генерација ипсилон у Србији.