Naslov (srp)

Ставови будућих васпитача о интегративном приступу развоју математичког мишљења

Naslov (eng)

Pre-service preschool teachers’ attitudes towards integrative approach to the development of mathematical thinking

Autor

Милинковић, Јасмина В.
Воркапић, Марија М.

Publisher

Учитељски факултет

Opis (srp)

Резиме: Студија се бави интегрисаним приступом у васпитно-образовном раду на предшколском нивоу. Интегрисани приступ заснован је на холистичком виђењу света детета предшколског узраста. Овај приступ једна је од кључних одредница новог концепта предшколског васпитања и образовања описаних у документу „Године узлета“. У раду разматрамо место математичких садржаја у програму и карактеристике интегрисаног приступа, којим се обезбеђују услови за почетни развој математичког мишљења. У емпиријском делу рада изложени су резултати истраживања ставова будућих васпитача о интегрисаном приступу. Циљ рада је да теоријски и емпиријски допринeсе разумевању значаја професионалне оспособљености васпитача за реализацију интегрисаних активности.

Opis (eng)

Summary: The research deals with integrative approach in preschool education. The integrative approach is based on the hollistic perception of the preschool children’s world. This approach is one of the key elements of the new concept of preschool education set out in a document entitled “Years of Ascent”. The paper looks at the place of mathematical contents in the curriculum as well as the characteristics of the integrative approach which provide the conditions for the initial development of mathematical reasoning. The empirical section of the paper offers the results of the research related to pre-service preschool teachers’ attitudes towards the integrative approach. The aim of the paper is to contribute, both theoretically and empirically, to a better understanding of the importance of the preschool teachers’ professional competence to implement integrated activities.

Jezik

srpski

Datum

2021

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY 4.0 - Creative Commons Autorstvo 4.0 International License.

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode

Predmet

Кeywords: integrative approach, preschool mathematics, intradisciplinary integration, interdisciplinary integration.

Кључне речи: интегративни приступ, предшколска математика, унутарпредметна интеграција, међупредметна интеграција.

Deo kolekcije (2)

o:25612 Радови објављени у часопису "Иновације у наста...
o:25609 Факултет за образовање учитеља и васпитача Уни...