Предиктори постигнућа у учењу енглеског језика код студената нефилолошких студија у Србији : докторска дисертација
Radosavljević-Krsmanović, Anica, 1984-
Tomović, Nenad, 1975-
Основни предмет истраживања у овој дисертацији jeсте испитивање индивидуалних разлика, које у целини чине општи став према енглеском језику и учењу енглеског језика, као предиктора постигнућа у учењу овог језика код студената нефилолошких студија у Србији. У ту сврху поставили смо следеће циљеве: (1) да одредимо који фактори, односно индивидуалне разлике чине општи став према енглеском језику и учењу енглеског језика студената нефилолошких студија у Србији; (2) да утврдимо у којој мери су те индивидуалне разлике изражене код ових испитаника; (3) да испитамо да ли постоје разлике у изражености ових индивидуалних разлика на појединачним подузорцима; (4) да утврдимо које индивидуалне разлике представљају предикторе постигнућа у учењу енглеског језика код одабране групе испитаника. Последњи, притом споредни циљ истраживања био је да се испита могућност постојања алтернативних индикатора постигнућа, поред броја поена на тесту знања енглеског језика, који је коришћен као основни показатељ постигнућа у учењу овог језика...
Примењена лингвистика - Методика наставе енглеског језика / Applied linguistics - English language teaching methodology Datum odbrane: 19.09.2018.
The general objective of this study is the examination of individual differences, that general attitude towards English and learning English consists of, as predictors of English language proficiency among non-English major university students in Serbia. To that objective we set up the following aims: (1) to identify the factors, i.e. individual differences, that form the general attitude towards English and learning English; (2) to determine to what extent the individual differences exist among the participants; (3) to examine whether there are differences in the existence of the individual differences among subgroups of participants; (4) to determine which individual differences are predictors of English language proficiency. The last objective of the study was to examine the possibility of the existence of alternative indicators of English language proficiency, besides English proficiency test score, which was used as the main indicators of the participants’ English language proficiency...
srpski
2018
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 2.0 Austria License.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Engleski jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Strani jezik. Drugi jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Metodika nastave. Nastavne metode za pojedine predmete
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Nastavne metode u visokom obrazovanju
English language learning, proficiency, predictors, individualdifferences, non-English major university students
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Engleski jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Strani jezik. Drugi jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Metodika nastave. Nastavne metode za pojedine predmete
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Nastavne metode u visokom obrazovanju
учење енглеског језика, постигнуће, предиктори,индивидуалне разлике, студенти нефилолошких студија