Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера : докторска дисертација
Putica, Katarina B. 1984-
Trivić, Dragica, 1966-
Sladić, Dušan, 1958-
Anđelković, Slađana, 1965-
У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика...
Оргнизација васпитања и образовања - Облици наставе / Education - Forms of teaching Datum odbrane: 22.9.2017.
In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis, scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientific knowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the key competencies that the students need to develop...
Serbian
2017
This work is licensed under a
CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Attribution - Non-Commercial - No Derivative Works 2.0 Austria License.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Metodika nastave. Udžbenici
scientific literacy, organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream, context-based approach, cognitive apprenticeship, interdisciplinary teaching approach
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Metodika nastave. Udžbenici
научна писменост, настава органске хемије у гимназији природно-математичког смера, контекстуални приступ настави, когнитивно шегртовање, интердисциплинарни приступ настави