Naslov (srp)

Uticaj interneta na promene u njuz magazinima u Srbiji : doktorska disertacija

Autor

Petrović, Milica L., 1984-

Doprinosi

Vraneš, Aleksandra, 1960-

Opis (eng)

This paper deals with the role of the Internet and on-line environment on one of the coomon representatives of an investigative journalism in print-news magazines. In addition to the changing roles of journalists and gate keepers as well as readers - consumers, the paper deals with the change of information from goods to the service and problems of billing costs of its production. Discovering the differences between print and online editions of news magazines world wide and analyzing the changes that Serbian news magazines are facing in the recent decades in terms of the interpretation, writing style, graphic concepts, ways of advertising and subscriptions, the thesis offers a possible models which news magazines can apply to become more cost-effective and market penetrating.

Opis (srp)

Rad se bavi uticajem koji internet i on-lajn okruženje imaju na jedan od klasičnih predstavnika istraživačkog novinarstva u štampi – njuz magazine. Pored izmenjene uloge novinara i gate keeper-a, ali i čitaoca – konzumenta, rad se bavi i procesom promene informacije iz robe u uslugu i načinom naplate troškova njene proizvodnje. Otkrivajući razlike između štampanih i on-lajn izdanja njuz magazina u svetu i analizirajući promene koje su se u srpskim njuz magazinima dogodile poslednjih decenija u pogledu interpretacije, stila pisanja, grafičke koncepcije i načina oglašavanja i pretplate, rad nudi i moguće modele koje njuz magazini mogu da primene kako bi postali ekonomski isplativiji i prodorniji na tržištu.

Opis (srp)

Novinarstvo / Journalism Datum odbrane: 17.07.2014.

Jezik

srpski

Datum

2014

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 2.0 Austria License.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode

Predmet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Novine. Štampa

njuz magazini, novinarstvo, internet, on-lajn, veb, interpretacija, stil, grafičkakoncepcija, konzumenti, oglašavanje

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Novine. Štampa

news magazines, journalism, Internet, on-line, web, interpretation, style, graphicconcepts, consumers, advertising