Naslov (srp)

Управљање односима са пословним партнерима у B2B електронском пословању великих предузећа : докторска дисертација

Autor

Milinović, Suzana.

Doprinosi

Bogdanović, Zorica, 1979-
Radenković, Božidar, 1958-
Janičić, Radmila, 1968-
Đogatović, Marko.
Barać, Dušan.

Opis (srp)

Докторска дисертација разматра главне проблеме у управљању односима са пословним партнерима у B2B електронском пословању великих предузећа. Циљ дисертације јесте да се истражи у којој мери савремене технологије електронског пословања, као што су персонализована B2B електронска трговина, друштвене мреже, мобилне технологије и технологије интернета интелигентних уређаја, могу да допринесу решавању проблема и унапређењу комуникације и сарадње са пословним партнерима. Извршена је анализа интерних и екстерних стејкхолдера, као и технологија за управљање односима са пословним партнерима у електронском пословању великих предузећа. Представљен је модел за управљање односима са пословним партнерима и модел дељених процеса у електронском пословању великих предузећа. Такође, представљен је модел координације комуникационих канала, као и модел мерења перформанси пословног система великих предузећа. Еваулација модела је извршена у индустрији обуће.

Opis (srp)

Датум одбране: 23. 3. 2018.

Opis (eng)

This paper discusses the main problems in the partner relationship management in the B2B e-business of large enterprises. The goal of the research is to determine how modern e-business technologies, such as personalized B2B e-commerce, social networks, mobile technologies and Internet of things can help in improving communication and cooperation with business partners.The analysis of internal and external stakeholders was performed, as well as analysis of technologies for partner relationship management in e-business of large companies. The model for partner relationship management was presented, including the model of shared business processes in e-business of large companies. A model of coordination of communication channels is also resented, as well as the model of performance measurement. Evaluation of the model is made in the footwear industry.

Jezik

srpski

Datum

2017

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-SA 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Deliti pod istim uslovima 2.0 Austria License.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.0/at/legalcode

Predmet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Internet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Menadžment

Electronic Business, Stakeholders, Relationship management, Communication channels, Internet technology, Mobile technology

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Internet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Menadžment

електронско пословање, пословни партнери, управљање односима, комуникациони канали, интернет технологије, мобилне технологије