Критички приступ сардржају уџбеника за шпански као страни језик у Србији са аспекта рода : докторска дисертација
Đuričić, Milica M., 1988-
Filipović, Jelena, 1966-
С обзиром на то да настава страног језика може бити погодно место за преиспитивање како циљне тако и сопствене културе, а у оквиру тога и питања третирања рода и родних улога, пошто је реч о друштвеном конструкту, у овој докторској дисертацији определили смо се за анализу уџбеника који се користе за извођење наставе шпанског као страног језика у основним и средњим школама у Србији из родне перспективе и за испитивање ставова наставника и наставница према питању родно осетљивог језика и родних стереотипа у настави...
Лингвистика - Критичка примењена лингвистика, шпански као Ј2 / Linguistics - Critical applied linguistics, Spanish as L2 Datum odbrane: 09.06.2017.
srpski
2016
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 2.0 Austria License.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Španski jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Metodika nastave. Nastavne metode za pojedine predmete
критичка анализа дискурса, критичка примењеналингвистика, наставни кадар, родне и језичке идеологије, родни стереотипи,скривени курикулум, уџбеници за шпански као Ј2
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Španski jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Metodika nastave. Nastavne metode za pojedine predmete
critical discourse analysis, critical applied linguistics, teachers,gender and language ideologies, gender stereotypes, hidden curriculum, textbooksfor Spanish as L2