Мултимодалност рекламног дискурса на енглеском и српском језику : докторска дисертација
Aleksić, Irena, 1988-
Trbojević-Milošević, Ivana, 1960-
Filipović, Jelena, 1966-
Kašić, Zorka, 1949-
У дисертацији се под окриљем литературе посвећене мултимодалности савременог дискурса, прагматичким теоријама и анализи дискурса разматра и испитује улога језика, али и осталих елемената који доприносе успешности рекламног дискурса, као и утицај рекламног дискурса на друштво. Дакле, посматрано превасходно са становишта анализе дискурса и социопрагматике, предмет овог истраживања јесу сличности и разлике између три рекламна дискурса (америчког, британског и српског). Појам мултимодалност у науци о језику односи се на проучавање језика у комбинацији са другим елементима попут музике, слика, покрета, симбола итд. Захваљујући чињеници да једну телевизијску рекламу можемо посматрати као калеидоскоп наведених елемената, рекламни дискурс пружа велики број могућности за мултимодалну социопрагматичку анализу...
Друштвено-хуманистичке науке - Прагматика / Social Sciences and Humanities - Pragmatics Datum odbrane: 08.06.2017.
Leaning on previous works on the multimodality of contemporary discourse, pragmatics and discourse analysis, this dissertation aims to explore the role of language and other elements contributing to the successfulness of advertising discourse, as well as its impact on the society. The prevailing goal of this research, therefore, is to establish the similarities and differences in American, British and Serbian advertising discourses from the perspective of discourse analysis and sociopragmatics. The term multimodality in linguistics refers to investigating language not in isolation but in interaction with other modes such as music, images, gestures, symbols etc. Due to the fact that a television commercial is to be perceived as a kaleidoscopic representation of the above elements, it is clear that it offers an abundance of opportunities for multimodal research...
srpski
2016
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 2.0 Austria License.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Srpski jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Engleski jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Odnosi sa javnošću. Reklama
Advertising Discourse, Discourse Analysis, English, Hedging,Humour, Multimodality, Pragmatics, Serbian
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Srpski jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Engleski jezik
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Odnosi sa javnošću. Reklama
анализа дискурса, мултимодалност, ограђивање, прагматика, рекламни дискурс, хумор