Phaidra






 

Psihološke osnove stava prema upadljivoj potrošnji (sr)

Opis (sr): Psihologija - Psihologija potrošača ; Socijalna psihologija / Psychology - Consumer Psychology ; Social Psychology
Datum odbrane: 27.3.2017.

Autor: Anja D., 1987- Mitić

Klasifikacija: OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti → Psihologija → Psihologija ličnosti. Identitet. Karakter. Tipologije. Temperamenti

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti → Sociologija → Socijalna psihologija

Pregled
http://phaidrabg.bg.ac.rs/o:15695

o:15695

Psihološke osnove stava prema upadljivoj potrošnji ( srpski)

doktorska disertacija ( srpski)

The psychological basis of attitude towards conspicuous consumption : doctoral dissertation (engleski)

srpski

Psihologija - Psihologija potrošača ; Socijalna psihologija / Psychology - Consumer Psychology ; Social Psychology
Datum odbrane: 27.3.2017. ( srpski)

upadljiva potrošnja, petofaktorski model ličnosti, socijalna kompeticija, crna trijada, strukturalni model ( srpski)

Conspicuous Consuption, Five Factor Personality Model, Social Competition, Dark Triad, Structural Model (engleski)

da

Identifikatori

48970511