Naslov (srp)

Организација наставе у редовним школама и образовање ученика са сензорним оштећењима : докторска дисертација

Autor

Stepanović, Saša, 1986-

Doprinosi

Dubljanin, Saša, 1967-
Rajović, Vera, 1953-
Kovačević, Jasmina, 1967-
Spasenović, Vera, 1967-

Opis (eng)

In regular schools, teaching is based on respecting принциплес principles od pedagogy, dominated by the principle of obviousness based on the acquisition of knowledge through senses of sight and hearing. This work tries to examine methods for organizing teaching in cases where one of these two pupil’s senses is damaged, as well as the opportunities to adjust and manage educational work according to pupil’s needs...

Opis (srp)

У редовним школама настава се заснива на поштовању педагошких принципа, међу којима доминира принцип очигледности, заснован на усвајању знања путем чула вида и слуха. Овим радом настојимо да испитамо начин организовања наставе у случајевима када је неко од ова два чула ученику оштећено, као и могућности да се образовно-васпитни рад прилагоди и оријентише према његовим потребама...

Opis (srp)

Педагогија - Дидактика, школска педагогија / Pedagogy - Didactics, school pedagogy Datum odbrane: 15.9.2016.

Jezik

srpski

Datum

2016

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 2.0 Austria License.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode

Predmet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Didaktika

организација наставе, сметње у развоју способности вида и слухa, инклузивно образовање, наставне методе и облици рада, комуникација

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Didaktika

organization of teaching, vision and hearing impairment, inclusive education, methods and forms of work, communication