Историја хемије као контекст за учење хемијских појмова и испитивање ученичких постигнућа : докторска дисертација
Six research studies were conducted within this thesis. The effects of using thehistory of chemistry as a context for learning chemical concepts and assessing students’achievements were explored in three research studies, while the object of the other threeresearch studies was the attitudes of the students and teachers which might influence thesuccess of implementing the historical context in chemical education...
У оквиру дисертације спроведено је шест истраживања. Ефекти применеисторије хемије као контекста за учење хемијских појмова и проверавањеученичких постигнућа испитани су у три истраживања, док су предмет триистраживања били ставови ученика и наставника хемије који би могли да сеодразе на успешност имплементације историјског контекста у наставу хемије...
Хемија - Настава хемије / Chemistry - Chemical education Datum odbrane: 07.06.2019.
srpski
2019
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 3.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 3.0 Austria License.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/at/legalcode
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Istorija hemije
history of chemistry, context-based learning, historical context, learning chemical concepts, systematization of chemical concepts, assessment of students’ achievements, science, nature of science, scientific research
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Istorija hemije
историја хемије, учење у контексту, историјски контекст, учење хемијских појмова, систематизација хемијских појмова, проверавање ученичких постигнућа, наука, природа науке, научноистраживачки рад