Naslov (srp)

Uticaj marketinškog komuniciranja na proces poslovnog pregovaranja i stvaranje dodate vrednosti

Autor

Brezak, Slobodan, 1978-, 22510695

Doprinosi

Kostić-Stanković, Milica, 1971-, 12820327
Martić, Milan, 1960-, 12549735
Janičić, Radmila, 1968-, 12761191
Ilić, Bojan, 1968-, 12760423
Bijakšić, Sanja, 22512231

Opis (eng)

Negotiating as a very complex and dynamic social process points to finding a solution by which all involved parties can achieve their goals. Creating a focused and elaborated communication system implies information needs, their importance, communication channels, frequency of communication, and efficiency. Communication needs are confirmed by the need for information necessary for effective bargaining, a sense of awareness with regard to events that may affect the creation of value added. The subject of this paper is the research and analysis of the influence of marketing communication on the process of business negotiation and creation of value added. The research problem of the doctoral dissertation is focused on questioning the interactive and interpersonal relationship between marketing communication instruments and phases of business bargaining as instruments for creating additional values. Understanding business bargaining as a business philosophy, where marketing communication plays an extremely important role, enables the company to realize a number of benefits or create value added elements. Just by questioning the target audience, it supports the measurement of the impact of marketing communications and therefore the influence of those on business negotiations.

Opis (srp)

Pregovaranje, kao vrlo složen i dinamičan socijalni proces, zahteva pronalaženje rešenja kojim, sve uključene strane mogu da realizuju svoje ciljeve. Stvaranje usmerenog i razrađenog komunikacionog sistema podrazumeva potrebe za informacijama, njihovu važnost, kanale komunikacije, učestalost komuniciranja i efikasnost. Komunikacione potrebe potvrđuju se potrebama za informacijama, neophodnim za efikasno pregovaranje, osećajem informisanosti u odnosu na događaje koji mogu da utiču na stvaranje dodatih vrednosti. Predmet ovog rada jeste istraživanje i analiza uticaja marketinških komunikacija na proces poslovnog pregovaranja i stvaranje dodatih vrednosti. Istraživački problem doktorske disertacije usmeren je na ispitivanje interaktivnog i međuuticajnog odnosa između instrumenata marketinške komunikacije i faza poslovnog pregovaranja, kao instrumentinstrumenata za kreiranje dodatih vrednosti. Shvatanje poslovnog pregovaranja kao filozofije poslovanja, u čemu posebno značajnu ulogu ima marketinška komunikacija, omogućava preduzeću ostvarivanje mnogobrojnih koristi, odnosno stvaranje elemenata dodatih vrednosti. Upravo se ispitivanjem ciljne javnosti potpomaže merenje efekata miksa marketinških komunikacija, pa tako i njihov uticaj na poslovne pregovore.

Opis (srp)

Društvene nauke / Marketing Social sciences / marketing Datum odbrane: 12.07.2019.

Jezik

srpski

Datum

2019

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno 2.0 Austria License.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/at/legalcode

Predmet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Marketing

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Marketing

komunikacija, pregovaranje, strategije pregovaranja, komunikacioni miks, marketinške komunikacije, poslovno pregovaranje, dodata vrednost