Naslov (srp)

Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера : докторска дисертација

Autor

Putica, Katarina B. 1984-

Doprinosi

Trivić, Dragica, 1966-
Sladić, Dušan, 1958-
Anđelković, Slađana, 1965-

Opis (srp)

У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика...

Opis (srp)

Оргнизација васпитања и образовања - Облици наставе / Education - Forms of teaching Datum odbrane: 22.9.2017.

Opis (eng)

In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis, scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientific knowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the key competencies that the students need to develop...

Jezik

srpski

Datum

2017

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 2.0 Austria License.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode

Predmet

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Metodika nastave. Udžbenici

научна писменост, настава органске хемије у гимназији природно-математичког смера, контекстуални приступ настави, когнитивно шегртовање, интердисциплинарни приступ настави

OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Metodika nastave. Udžbenici

scientific literacy, organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream, context-based approach, cognitive apprenticeship, interdisciplinary teaching approach