Qānūnnāmeler
, Abū Su‘ūd
Tema koja se stalno ponavlja u šiitskom pravosuđu jeste logika (mantik), ono što većina šiita veruje da spominju, primenjuju i vrednuju više od većine sunita. Oni ne smatraju logiku trećim izvorom prava, pre bi se reklo da je to način da se utvrdi da li je izvedeno delo kompatibilno sa Kuranom i sunom. U pravu imamskog šiitizma izvori prava (usul al-fikh) jesu Kuran, anegdote Muhamedovih postupaka i ono što je činilo dvanaest imama, kao i intelekt (akl). Praksa koja se danas naziva šerijatom, međutim, takođe vodi poreklo od komparativnog prava i lokalnih običaja (urf). Većina šiitskih muslimana sledi džafarijsku filozofsku školu. Godina izdavanja: 1755/56.
A recurring theme in Shi'a jurisprudence is logic (mantiq), something most Shi'a believe they mention, employ and value to a higher degree than most Sunnis do. They do not view logic as a third source for laws, rather a way to see if the derived work is compatible with the Qur'an and Sunnah. In Imami-Shi'i law, the sources of law (usul al-fiqh) are the Qur'an, anecdotes of Muhammad's practices and those of The Twelve Imams, and the intellect ('aql). The practices called Sharia today, however, also have roots in comparative lawand local customs (urf).Most Shia Muslims follow the Ja'fari school of thought. Year of publishing: 1755/56.
turski
2012-04-02T08:51:55.182Z
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo 2.0 Austria License.
http://creativecommons.org/licenses/by/2.0/at/legalcode