Идентификација пројектантске стратегије тополошког метода у савременој архитектури : докторска дисертација
Dragišić, Maja, 1977-
Lojanica, Vladimir
Stojanović, Đorđe, 1974-
Đanković, Goran
Теза се бави истраживањем улоге тополошког метода у формирању савремене пројектантске стратегије, која почиње да се развија деведесетих година XX века и још увек је актуелна. Настављајући хронолошку линију међусобних утицаја архитектуре и геометрије, у којој се геометрија види као нераскидив део синтаксе архитектонског простора, истраживање се фокусира на разјашњење специфичне позиције коју математичкa топологија заузима унутар савременог архитектонског дискурса...
Архитектура и урбанизам - Архитектонско пројектовање и савремена архитектура / Аrchitecture and urbanism - Architectural design and contemporary architecture Datum odbrane: 13.07.2017.
The thesis deals with researching the role of topological method in the formation of contemporary design strategy, which began to develop in 1990’s and is still ongoing. Continuing a chronological line of mutual influences of architecture and geometry, where geometry is perceived as an inextricable part of the syntax of architectural space, the research focuses on the clarification of a specific position which mathematical topology takes within contemporary architectural discourse...
srpski
2017
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 2.0 Austria License.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Arhitektura
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Topologija. Topološki prostori
топологија, деформабилност, континуалност, отвореност,тополошка форма, тополошки дијаграм, тополошка структура, пројектантскастратегија
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Arhitektura
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Topologija. Topološki prostori
architectonic, comfort, childhood environment, place, social interaction,qualitative evaluation, child-friendly