Организација наставе у редовним школама и образовање ученика са сензорним оштећењима : докторска дисертација
Stepanović, Saša, 1986-
Dubljanin, Saša, 1967-
Rajović, Vera, 1953-
Kovačević, Jasmina, 1967-
Spasenović, Vera, 1967-
In regular schools, teaching is based on respecting принциплес principles od pedagogy, dominated by the principle of obviousness based on the acquisition of knowledge through senses of sight and hearing. This work tries to examine methods for organizing teaching in cases where one of these two pupil’s senses is damaged, as well as the opportunities to adjust and manage educational work according to pupil’s needs...
У редовним школама настава се заснива на поштовању педагошких принципа, међу којима доминира принцип очигледности, заснован на усвајању знања путем чула вида и слуха. Овим радом настојимо да испитамо начин организовања наставе у случајевима када је неко од ова два чула ученику оштећено, као и могућности да се образовно-васпитни рад прилагоди и оријентише према његовим потребама...
Педагогија - Дидактика, школска педагогија / Pedagogy - Didactics, school pedagogy Datum odbrane: 15.9.2016.
srpski
2016
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY-NC-ND 2.0 AT - Creative Commons Autorstvo - Nekomercijalno - Bez prerada 2.0 Austria License.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/at/legalcode
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Didaktika
organization of teaching, vision and hearing impairment, inclusive education, methods and forms of work, communication
OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti, Didaktika
организација наставе, сметње у развоју способности вида и слухa, инклузивно образовање, наставне методе и облици рада, комуникација